повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія АлексПром Подшипнік дбає про свою професійну репутацію і робить все, щоб ви залишилися задоволені нашим співробітництвом. Ми працюємо в рамках діючого законодавства України, тому, коли виникають якісь спірні питання, керуються саме ним.
Покупець має законне право повернути товар (або обмін на аналогічний), якщо він не підійшов йому за якимось об'єктивним критерієм. Однак це потрібно зробити не пізніше, ніж через 14 днів після купівлі. Це право гарантує « Закон про захист прав споживача ».
Товар можна повернути в тому випадку, якщо:
- він не був у використанні;
- є фірмові етикетки і пломби;
- в наявності документ, який підтверджує покупки або товарний чек;
- товар не потрапляє в категорію товарів, які не підлягає поверненню;
- повна комплектація.
Для оформлення повернення/обміну зверніться за номером 097-906-61-45 або app87@ukr.net
Умови повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості
Вважається, що той, хто зберіг товарний вигляд та споживчі якості, має належну якість. Покупець має право повернути його (або зробити обмін) протягом 14 днів з моменту покупки.
Умови повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості
Товар, який недоумкуватий або несправний, належить до категорії товару ненадійної якості.
Особливості обміну товару на аналогічний
У тому випадку, якщо покупець захоче обміняти товар на аналогічний, але його немає в продажу, у нього є право придбати будь-який товар за такою ж ціною. Крім того, він може розірвати договір і повернути всі гроші. Якщо покупцеві обмін в пріоритеті, але на даний момент товару в наявності немає, він має право конвертувати на новий під час першої поставки. Завдання Продавця - повідомити Покупця про поставку товару в день його прибуття. Повернення грошей відбувається протягом семи днів після того, як продавець отримає назад (на основі Закону України) про захист прав споживача.
Важно! Коли покупець отримуватиме товар на пошті, він обов’язково повинен ретельно оглянути покупки, перевіривши комплектацію і зовнішній вигляд. Якщо ви помітите неповну комплектацію або пошкодження товару, зв'яжіться з нашою компанією.